środa, 17 kwietnia 2013

Tu jestem

Wreszcie mogę Wam pokazać gdzie spędzę najbliższe 2 tygodnie. Jestem w Pompton w stanie New Jersey.





Pięknie tu! Wiosna na całego. Kwitną magnolie, trawa się zieleni.


Cisza spokój. Ulice puste. Przed domami różne, często zadziwiające dekoracje. Na domach powiewają amerykańskie flagi. Nikt nie pędzi. Ludzie się nie spieszą. Sielsko.
Na każdym podjeździe samochody, czasem po dwa. Przed domami kosze do koszykówki. Nikogo nie dziwi, że dzieciaki grają na ulicach w piłkę.  Samochody omijają pieszych szerokim łukiem, nikt nie trąbi, nikt nie krzyczy.

Niestety jakość  zdjęć trochę słaba ale robione tylko zwykłym telefonem. Przepraszam :-)














Znalazłam też Polskie elementy!!! Na jednym z domów powiewała polska flaga :-) Fajnie, że przynajmniej za granicami nie wstydzimy się swoich barw.


Wszystko nowe, wszystko inne. Jejku jak ja sobie tu poradzę?????????????

7 komentarzy:

  1. Jak zawsze! Świetnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi sie komentarz poprzednika / poprzedniczki !! tak trzymac ...ma byc SWIETNIE !!
    pozdrawiam Linda

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest pięknie to prawda. Wiosna na całego a nawet lato już przyszło :-) czyli świetnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja im jednej rzeczy zazdroszczę... pracując uczciwie, nie nadwyrężając się za bardzo, stać ich na domy, na ziemię i spokój.
    A u nas? Pęd, zgrzytanie zębów i płacz;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu też pęd tylko w wielkich miastach :-) "sypialnie" powolne i leniwe :-) ale fakt komfort życia inny

      Usuń
  5. zapukaj do tego domku z polską flagą i wproś się na obiad.
    może będą jacyś rówieśnicy w naszym wieku i znajdziesz sobie młodszego męża:)
    mr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli mam szukać młodszego mężąto jednak w tych domkach z amerykańską flagą :-)

      Usuń