środa, 17 kwietnia 2013

American style :-)

Be cool!  Big kiss! Big smile! Don't worry! It's American style
zdjęcie z serwisu http://www.libermart.com

Z pewnością trochę więcej o amerykańskim stylu będzie później, jak już się bardziej zadomowię. Na razie tylko mała próbka tego, bez czego żaden Amerykanin obejść się nie może, a mianowicie dres.
Wprawdzie obiecałam Dorocie i Marcinowi, że dresu nigdy nie założę, że nie będę w nim chodzić. Ale przecież nie mogę tak bardzo wyróżniać się z tłumu!!!


Sports wear and sports shoes are needed :-) So I have my own one :-)

13 komentarzy:

  1. blagam cie ... moge powiedzic w takim razie ...Welcome to Ireland ...bo tu to samo ...
    moje dresy ukochane ja zakladam was nad ranem!!!

    ps: dobrze wygladasz :)

    Linda

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za komplement :-) chyba jednak nie będzie to mój ulubiony strój ale style is style :-) pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chcę zdjęcie na dywaniku- ten super biały niedźwiedź:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hihi, u mnie dres to jest także temat z pierwszych stron gazet.
    Wiesz- przed weekendem postanowiliśmy- biegamy regularnie! Oczywiście cała przygoda nie zaczęła się od biegania, ale wyprawy do sklepu- bo Adam nie ma dresów i butów.
    Kupił, bieg raz na dwa dni zajmuje nam jakieś 40 min, a on nabrał nowego zwyczaju- wraca z pracy, wciąga dresy i zastanawia się... jak on mógł wcześniej nie wiedzieć, że to takie wygodne jest!

    Jednym słowem: mam w domu dresiarza!!

    ps. ale niestety nie spełnia wymogów osiedlowej mody, do tego musiałby być wyposażony w trzy paski (czy ile ich tam jest na tym adidasie;))

    OdpowiedzUsuń
  6. wyklinam Panią i tą amerykę za to co z Panią zrobiła:)
    wracaj do błogosławionej europy gdzie kobiety używają szpilek, sukienek i kapeluszy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Halo!
    mam pomysła:)
    skoro Amerylanie planują inwazje na Czechy za Boston to może zaciągniesz się do us army?
    za darmo wrócisz do europy i jeszcze napijesz się czeskiego piwa za free.
    mr

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale tam nie mają takich gustownych ubranek, zatem odpada :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. i wyglądasz super, dres jest na czasie!! raz na jakiś czas sztywnemu krojowi mówimy NIE! ;) MM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję masz rację więcej luzu się przyda :-)

      Usuń