czwartek, 13 czerwca 2013

Rozśmieszyło mnie...

Kochani,

dzisiaj krótko ale mam nadzieję zabawnie.
U mnie za oknem deszcz zatem o spacerach mogę zapomnieć. Przeglądam więc kabały w TV. Mam oczywiście już swoje ulubione gdzie cały czas powtarzają wszystkie sezony Criminal Minde :-D Ale nie o tym będzie.
Pomiędzy serialami oczywiście reklamy. Pobiżej linki do tych które mnie ostatnio najbardziej rozbawiły :-) może Wam też przypadną do gustu :-)
 
 
 
I Pepsi może nie najzabawniejsza ale za to w jakiej obsadzie
 
 
A na zakończenie coś na słodko :-D
 
 
 
Miłego dnia :-D
 
 
 
 
 
 

4 komentarze:

  1. M&Msy the best!!!!!!! Jak zwykle mnie nie zawiodły :) to jest moje ulubione
    http://www.youtube.com/watch?v=0PkQi8uRbaE

    buźka
    AZ

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że smakowo też nie zawiodą zwłaszcza te zielone, moje ulubione odkąd dotknęłam językiem tej miętowej skorupki otulającej czekoladowe wnętrze :-) szkoda, że u nas nie do kupienia :-( a może się mylę? Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. no te reklamy sa rewela: freaaky mime ...normalnie boski bobas:)
    wampirowa imprezka ....hahaha:) taka audica ..cudenko:)
    m&m ...im sexy and i know it .....hahaha !! najlepsze !!

    poprawily mi humor ...dzieki Aga !!

    Linda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że miałam swój udział w poprawie samopoczucia :-) mim też mnie za każdym razem rozwala :-) no i M&M's zakochałam się zwłaszcza w miętowych :-) buziak

      Usuń