wtorek, 10 września 2013

Polonijne rozrywki czyli jak się bawią ludzie :-)

I znowu dawno nic nie napisałam :-) ale wcale nie dlatego, że nie mam o czym tylko tak wiele rzeczy się dzieje, że po prostu nie mam kiedy :-)
Zaczynamy od piosenki bardzo popularnej tutaj na polskich imprezach bo tak mi się skojarzyła z tematem :-D
A zatem "jak się bawią ludzie" :-D
 
 
A teraz słów kilka o WIELKICH POLONIJNYCH WYDARZENIACH KULTURALNYCH!!!
 
TEATR
W Nowym Yorku w tym tygodniu Teatr Ateneum będzie grał Merlin Mongoł. I to chyba jedyna propozycja dla ambitnych :-)
 
MUZYKA
Tu dzieje się dużo :-) zespoły przylatują, grają, odnawiają kariery, szaleństwo :-)
 
Wielki come back Ich Troje ominęłam.
 
 
Ale za to na Bajm chętnie się wybiorę

 
KABARETY
Już niebawem same gwiazdy polskiej estrady czyli Kryszak, Pazura, Andrus
 
Wszystkie wydarzenia szeroko są reklamowane w polskiej prasie i itvn :-)
 
PIKNIKI
 
Bardzo proszę :-) impreze pkeneriwe irganiziwane przez księży przy parafiach :-) Jest polkie jedzenie, polskie piwo i  zespół muzyczny (w tą niedzielę przy Różańcowym grała Kaskada)  czyli tańce i hulanki prz oczywiście polskiej muzyce.  
 
No to dobrej zabawy nie tylko kiedy pada deszcz :-)

2 komentarze:

  1. uuuu rozrywkowo tam za wielka woda:) Ich Troje ...chyba nie ubolewasz ze ominelas ?? Beatka ...oj zabierz mnie ze soba :) a w zamian wpadaj do Cork, zabiore cie na Ani Mru Mru:)
    buzile ....pozdrawiam
    Linda

    OdpowiedzUsuń