piątek, 3 maja 2013

Microwave


Zastanawialiście się kiedyś bez jakego urządzenia Amerykanie nie potrafiliby żyć?
Nie, nie, nie jest to komputer ani telefon :D nie jest to też samochód :D, ani suszarka do wypranych rzeczy (a swoją drogą wiecie że tu nie można suszyć prania nawet na swoich podwórkach?).
MIKROFALÓWKA!!!
To urządzenie obowiązkowe w każdym domu. Co można zrobić w tzw. microwave? Wszystko :)
Nie mówię tylko o podrzewaniu jedzenia. Tu w mikrofali gotuje się wodę na herbatę, mleko na płatki. W sklepach są całe obiady do przygotowywania tylko w mikrofali. Ryż z micro, makaron z micro, warzywa to już normalka. Cokolwiek Wam przyjdzie do głowy na pewno można to zrobić w microwave :D
 
A może to ja jakaś dziwn jestem, że dotychczas nie odkryłam zalet tego urządzenia?

14 komentarzy:

  1. Aga, ja ostatnio odkryłam że w mikrołejwie można podgrzewać parówki. W końcu mogę zjeść w pracy ciepły obiad ;)

    ps. kolega mnie uświadomił- są gotowe gdy zaczynają śpiewać. Kiedyś nie usłyszałam tego subtelnego gwizdania i niestety... parówy zakończyły swój żywot przez wybuch;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dopiero odkrywam wszechstronność tego urządzenia :D w domu gotowałam, odgrzewałam metodą bardziej tradycyjną :)

      Usuń
    2. Kasia, po prostu nastawiłaś PALUCHEM za długi czas, albo za dużą temperaturę! ot co ! :P

      az

      Usuń
  2. W sumie to smutne :( Ale ja jak wiesz mam świra na punkcie rodzinnych , starych , tradycyjnych przepisów . Jestem nienormalna i ... chyba nie chcę mikrofali i lubię zapach prania suszonego na wietrze. No jestem nienormalna:)))
    Krysiac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak trzymać :D ubrania wysuszone w suszarce wcale nie są pachnące, a jedzenie z "mikrołej" jest totalnie papierowe :[ tradycja górą :D

      Usuń
    2. to ja sie dopisuje do grona "nienormalnych" ...nie ma nic lepszego jak wlasnorecznie upichcony obiadek ...a te ubrania pachnace wietrem ..posciel w szczegolnosci ..oh nie zamienie na suszarke nigdy w zyciu:) a tak wogole to te rzeczy suszone w suszarce niszcza sie duzo szybciej!!
      tradyja gora ..popieram w 100% :D

      Linda

      Usuń
  3. a ja bym suszył na podwórku majstasy wielkości krowy we wzorek rodem flagi usa i co....daliby mandat za majktko-flagę?
    a jakiej wysokości to mandat?
    boshe, boshe....zachowują się jak prusacy przed wojną gdzie żandarm chodził po wsi i sprawdzał wysokość trway na podwórku.
    przegięcie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy za suszenie majtasów we wzorek z flagą byłby mandat :-) znając życie potraktowaliby to jako atrakcyjną ozdobę ogródka botoco stoi przed domami też zadziwia :-) Flaga jest tu powszchna w każdej postaci :-) Wiem jednak, że sąsiedzi czuwają i zanim zadzwonią po policję sami zwracają uwagę, żeby pozabierać pranie :-) zatem pozostaje suszarka której nigdy nie polubię lub rozwieszanie praniaw mieszkaniu czy piwnicy :-)

      Usuń
    2. A z tym "pilnowaczem" wysokości trawników to myślę, że to nwie taka zla sprawa :-) przynajmniej było by pinie i czysto a nie chaszcze i krzaczyska jak przed niektórymi domami. Teraz już wiem skąd w Polsce Zachodniej takie zamiłowanie do porządku :-) jak się raz nauczyli to mają na całe życie. Na Wschodzi mogliby czasami wziąć z nich przykład :-)

      Usuń
  4. No ok, choć nie próbowałam to wiem, że podobno mikrofala może wszystko... ale nie wyobrażam sobie jajek na miękko z mikrofali!!!
    Czy chcesz mi powiedzieć, że mam za małą wyobraźnię? :|

    az

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie próbowałam bo generalnie staram się ograniczać to urządzenie, ale myślę, że wszystko jest możliwe :-) jak sprawdzę dam znać :-)

      Usuń
  5. ze wzgledow czasowych musze czasem uzyc mikofalowki choc staram sie jej unikac:) najgorsze jest jednak to ze wszsycscy inni uzywaja a tylko ja jedna ja myje :)

    ODRADZAM JAJECZNICY: ja probowalam kikla razy zrobic jajecznice z mikro ... zjadlam bo musialam ...ale teaz wole sie przyglodzic ta godzine lub 2 niz zjesc to swinstwo :)

    pozdro:)
    Linda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ogłoś strajk w myciu :-) o jajecznicy z micro bym nie pomyślała ale jak można inne rzeczy to czemu nie to :-) pozdrawiam

      Usuń
    2. juz kiedys myslam ze zastrajkuje ale co ty nie dalam rady ...nie wlozylam wlasnego obiadu do podgrzania do tak osyfionej miofalowki..ble !! wiec nie pozostalo mi ic innego jak ja umyc :(

      pozdro
      Linda

      Usuń